« Volver a World Events

Laten we eens afspreken

Vista combinada Visión Plana Vista de árbol
Threads [ Anterior | Siguiente ]
toggle
Laten we eens afspreken
Respuesta
19/02/08 21:32
Hallo allemaal,

De laatste keren in de chat hebben we het er over gehad om weer eens een bijeenkomst in Nederland te hebben. We hebben dat al eens eerer gedaan, de eerste internationale Griddlers Meeting vond plaats in 2005 in Delft en was een groot succes!

Het lijkt erop dat we al een leuke groep mensen hebben die zin hebben om elkaar weer eens te ontmoeten. Niet alleen Nederlanders, maar ook mensen uit Belgie en Duitsland. Om die reden denken we op dit moment aan een locatie in Zuid-Nederland of Belgie.

Op donderdag 21 februari om 21.00 uur (onze tijd) komt er een speciale chat voor onze plannen. Kom erbij en luister en klets mee. Er kan deze keer zowel in het Nederlands als het Duits worden gechat, dus de taal hoeft geen probleem te zijn.

Om een indruk te kijken hoe de eerste bijeenkomst in Nederland was kun je een kijkje nemen bij deze foto's.

We hopen je binnenkort te ontmoeten, eerst in de chat op donderdag en later dit jaar in het echt!

Groeten,
Bullfrosch, Jodmie en Jelga

Re: Laten we eens afspreken
Respuesta
21/02/08 15:05 en respuesta a Meeting.
vind het een super-idee,
Ik hoop dat het een datum wordt dat ik kan komen emoticon
Jammergenoeg kan ik vanavond niet mee-chatten, maar ik hoor het allemaal wel...

Ik wil eventueel wel helpen dingen regelen, wanneer ik dit vanuit huis kan doen, want ik heb geen eigen vervoer, dus meerdere keren op en neer naar Belgie is geen suc6... maar zoals ik zei, andere dingen, die ik vanuit huis kan doen, daar wil ik best aan meehelpen emoticon

Respuesta
21/02/08 15:57 en respuesta a Meeting.
Hallo allemaal.

Ik kan er helaas vanavond ook niet bij zijn. Ik vind het een leuk idee om eens wat mede griddler-fanaten te ontmoeten. Ik hoop dat het een datum wordt dat ik kan. emoticon emoticon

Nicolette

Respuesta
21/02/08 22:26 en respuesta a Meeting.
Ja jeetje, lees ik het natuurlijk weer te laat! Story of my life ... emoticon Ik heb het al aan Jelga doorgegeven, maar: als het even kan (met de eventuele vakantieplannen) ben ik er bij!

Respuesta
21/02/08 23:37 en respuesta a Meeting.
De chat vanavond was leuk, met een aantal goede ideeën. Een van de plannen is om een Geo-caching uitstapje te maken, een goede manier om elkaar en de omgeving te leren kennen. Geen idee wat Geo-caching is? Tijdens de chat werd het als volgt gedefinieerd: Iemand verstopt een tupperwaredoos in het bos, maakt de GPS-coördinaten bekend en jij probeert het te vinden.

Waar we bijeenkomen weten we nog niet. Op dit moment denken we aan een ruime regio rondom het drielandenpunt: Düsseldorf, Maastricht en de Ardennen zijn al genoemd. Als je een goed locatie weet waar we met zo'n 20-50 mensen terecht kunnen voor een niet te hoog bedrag, geef dit dan door in dit forum!

Voor wat betreft de datum - het lijkt erop dat het weekend van 29-31 augustus voor een hoop mensen goed uitkomt. Geef ons aub hier in het forum of in een persoonlijk berichtje door of deze data je uitkomen of niet.

Als je ons toch een bericht stuurt, geef ons dan ook je e-mailadres, zodat we je op de maillijst kunnen zetten om je op de hoogte te houden. Het zou leuk zijn als je ons daarbij ook je woonplaats alvast vertelt, dan krijgen wij een beeld over hoe ver mensen bereid zijn om te reizen voor een bijeenkomst als deze.

Over een week of twee zullen we weer een Meeting chat organiseren. Dan wordt in elk geval de datum vastgesteld en mogelijk ook de locatie.

Groeten, Bullfrosch, Jodmie and Jelga :hello:

Respuesta
22/02/08 22:25 en respuesta a Meeting.
Tijdens de chat hebben we het gehad over plaatsen waar we zouden kunnen overnachten. Waar we naar zoeken is een locatie waar je maximaal 50 euro voor een weekend kwijt bent. Een eigen zaal zou prettig zijn, zodat we anderen niet storen met ons geklets en gepuzzel. Nog mooier zou zijn als we zelf kunnen koken en er een internet aansluiting is. Wat we ook nog graag willen is een plaats buiten om te barbequen en/of een kampvuur te hebben.

Hier zijn de links die we tot nu toe hebben gevonden. Laat ons weten welke je aanspreken en zoek ook naar andere mogelijkheden! Geef die dan via dit forum aan ons door.

http://www.struchterhof.nl

http://www.gillishof.nl/

http://www.sint-jansburg.be

http://www.nobel-country-gite.be (mooi maar zo te zien behoorlijk prijzig)

[url=http://sol.scouting.nl/frontend/sol/index.php?task=ac_search&action=search&button=btnview&acc_id=1316&selected_acc_nm=&selected_prv_id=&selected_cac_id=&selected_loc_max_persons_ct=&selected_loc_city=&select_label_yn=&order_by=selected_loc_city] http://sol.scouting.nl

http://groepsaccommodaties.nl

http://groepsaccommodaties-in-limburg.vakantieloket.nl

http://www.campingo.com/kampeerboerderij-limburg.htm

http://www.jugendherberge.de/jh/rheinland/neuss/index.shtml.en?m

Respuesta
26/02/08 15:47 en respuesta a Meeting.
Wellicht ben ik ook aanwezig. Alleen niet als het op 29-31 augustus is, aangezien ik op 30 augustus naar Letland ga.

Respuesta
26/02/08 17:07 en respuesta a Meeting.
Hoi!
Ik las het berichtje ook te laat, maar het lijkt me ontzettend leuk om andere griddlerfans te ontmoeten. Ik zet de datum vast in m'n agenda, al heb ik rond die tijd ook een reis naar Canada op stapel staan. Nog even afwachten wanneer die precies gaat plaatsvinden...
Ik hou het in de gaten!

Respuesta
26/02/08 19:06 en respuesta a Meeting.
[quote="ildjarn"]Wellicht ben ik ook aanwezig. Alleen niet als het op 29-31 augustus is, aangezien ik op 30 augustus naar Letland ga.
Wat jammer nu, op dit moment lijkt juist het weekend van 29-31 augustus het meest geschikt te zijn, in verband met wat mensen die juist van ver deze kant op komen... Het weekend ervoor komt om andere redenen minder goed uit. Ik ga eens even kijken wat die redenen ook alweer waren.

Groeten, Jelga

Respuesta
26/02/08 19:08 en respuesta a Meeting.
[quote="Lies"]Hoi!
Ik las het berichtje ook te laat, maar het lijkt me ontzettend leuk om andere griddlerfans te ontmoeten. Ik zet de datum vast in m'n agenda, al heb ik rond die tijd ook een reis naar Canada op stapel staan. Nog even afwachten wanneer die precies gaat plaatsvinden...
Ik hou het in de gaten!
Hoi Lies, het zou leuk zijn als je erbij kunt zijn! Stuur mij of Meeting even een berichtje met je e-mailadres, dan houden we je ook via de mail op de hoogte over de plannen.

Groeten, Jelga

Respuesta
28/02/08 19:48 en respuesta a Meeting.
Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een bijeenkomst willen organiseren. emoticon
Het lijkt me erg leuk om andere griddler-fans te ontmoeten.:occasion7:
Jullie bedoeling is om het ergens in een gebied rondom het Drielandenpunt te doen. Qua afstand zou dit voor mij goed te doen zijn.
Alleen een ding. :crybaby: Het weekend dat jullie de bijeenkomst willen plannen ga ik net op vakantie.

Groetjes,
Marie-Jacqueline (mjhak)

Respuesta
3/03/08 0:52 en respuesta a Meeting.
Ik ga proberen erbij te zijn. Ik zal eens kijken of iemand hier nog een leuke lokatie weet (slaapplek etc)

Respuesta
5/03/08 20:23 en respuesta a Meeting.
Hallo Duske en mjhak (en alle andere geïnteresseerden)

Leuk dat jullie zin hebben om te komen! Stuur even een berichtje met je e-mailadres naar Meeting, dan zetten we je op de maillijst, zodat we jullie wat gemakkelijker op de hoogte kunnen houden.

Voorlopig lijkt het er inderdaad op dat de Meeting in het laatste weekend van augustus zal plaats vinden. 100% zeker weten doen we het pas als we een lokatie hebben gevonden, maar gezien een aantal mensen die bereid zijn om van ver te komen en alleen dit weekend kunnen, denk ik dat we niet snel meer voor een andere datum zullen kiezen.

Hou het forum en sitenieuws in de gaten en we hopen jullie te 'zien' in de volgende chat!

Jelga

Respuesta
11/03/08 21:02 en respuesta a Meeting.
Hoi,

Donderdag 13 maart willen we om 21.00 uur (nederlandse tijd) de verdere plannen voor de meeting doorpraten. De datum staat inmiddels vast – het wordt het weekend van 29-31 augustus. En de eerste aanmeldingen uit Finland zijn al binnen!

In het forum zien jullie een aantal links staan naar websites met groepslocaties. Donderdag zullen we vooral bespreken welke locaties geschikt zijn en welke niet. Bekijk de verschillende locaties alvast eens en als je nog wat anders/beters weet – vertel het ons! We willen nu snel gaan boeken – en dan verdere plannen maken.

Tot ziens in de chat

Jelga, Jody en Bullfrosch

Respuesta
16/03/08 9:54 en respuesta a Meeting.
Hoi,

Donderdag hebben we in de chat gesproken over mogelijke locaties voor de meeting and we hebben 2 voorlopige favorieten gevonden.
We zullen gaan kijken of ze beschikbaar zijn, wat de kosten zijn en natuurlijk of er internet aanwezig is. ;)

Dit zijn de twee favorieten:
Struchterhof
Maasbree

Natuurlijk kun je alles nalezen in de chatlog.
Jelga, Jody und bullfrosch
archivos adjuntos: chatmarch13th.doc.doc (95,0k)

Respuesta
26/03/08 20:54 en respuesta a Meeting.
Eerst een plan, nu iets om naar uit te kijken....

Na de verschillende locaties met elkaar vergeleken te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat de Struchterhof de beste locatie is voor onze volgende Meeting. Alles wat we nodig hebben is daar mogelijk.
Om alvast een kijkje te nemen: http://www.struchterhof.nl
Jullie horen snel meer details.

Hopelijk tot 29 augustus.

Jeltje, jodmie en bullfrosch

Respuesta
27/03/08 12:13 en respuesta a Meeting.
Deze link werkt niet, er staat namelijk een punt achter.
link in het erdere bericht werkt wel.

RE: Re: Laten we eens afspreken
Respuesta
28/05/08 21:55 en respuesta a jodmie.
Afgelopen maandag hebben we weer een chat over de Meeting gehad. Er waren wat nieuwe namen, die inmiddels ook een gezicht hebben gekregen. Op deze manier beginnen we een beeld te krijgen van wie er allemaal komt! Kom je ook? Mail je foto dan alvast naar holland@griddlers.net, dan zetten we hem erbij.

In het chatlog in de bijlage kunnen jullie lezen wat er allemaal besproken is. Het was erg gezellig en we willen de komende tijd regelmatig bij elkaar komen. Hou het forum hiervoor in de gaten of geef je email adres door, dan houden we je op de hoogte.

Er is inmiddels ook een algemene pagina over de Meeting gemaakt. Hier vind je alle informatie bij elkaar. Hij zal de komende tijd regelmatig worden bijgewerkt, hou hem dus in de gaten.

Groeten, Bullfrosch, Jody en Jelga
archivos adjuntos: chat 26 may 2008.doc (137,5k)

Respuesta
30/05/08 13:35 en respuesta a Meeting.
Dit lijkt me ook leuk om te doen :
Met de fiets door de grotten van valkenburg
http://www.aspadventure.nl/grotten-programmas.php

Harm.

Respuesta
5/06/08 19:49 en respuesta a harmless_52.
Hoi,
Gisteravond was er weer een chat over de meeting in Augustus. We hebben nu een logo - dankzij het mooie ontwerp van Elad. :notworthy: De chat was nog internationaler als de vorige keer, er waren nu geïnteresseerden uit Noorwegen en Engeland bij. We hebben de kosten besproken en de eerste Griddler die speciaal voor de Meeting is ontworpen opgelost. (dank je, Harmless!)
In het chatlog kun je het allemaal nalezen.

De Meetingpagina is bijgewerkt. Hier kun je nu ook vinden wat het (ongeveer) gaat kosten, hoe je kunt betalen en wat we allemaal van je willen weten. Wil je op de hoogte gehouden worden over de plannen en uitgenodigd worden voor de volgende chats? Stuur dan een mailtje naar holland@griddlers.net en we zetten je op de mailinglijst.

Tot ziens in Limburg!

Groeten, Jodmie, Jeltje en Bullfrosch
archivos adjuntos: meeting-chatlog-4-jun-2008.doc (97,5k)

Respuesta
30/06/08 18:43 en respuesta a ildjarn.
Ik ga toch niet naar Letland, dus ik kom zaterdags waarschijnlijk wel even langs, het is, gok ik, een klein uurtje fietsen voor mij.

Respuesta
30/06/08 21:21 en respuesta a ildjarn.
Mooi zo!

(mag je foto nu ook op de pagina met mensen die komen?)

Respuesta
30/06/08 21:58 en respuesta a Jeltje.
Jeltje:
(mag je foto nu ook op de pagina met mensen die komen?)

Ja hoor, als je mensen wilt afschrikken :twisted:. Heb je dan een foto van mij?

En ik kom dus alleen op zaterdag.

Meeting chat 23 juli 21.00 uur
Respuesta
20/07/08 19:46 en respuesta a jodmie.
Nog maar zes weken tot de Meeting een feit is, hoog tijd om weer eens bij elkaar te komen om de stand van zaken door te spreken! We hebben woensdag 23 juli daarom weer een chat gepland, vanaf 21.00 uur Nederlandse tijd. We willen dan graag van jullie horen hoe laat je bijvoorbeeld vrijdagavond komt, of je dan mee-eet en of je bijvoorbeeld dieet wensen hebt. Ook de plannen voor de zaterdag moeten nog verder uitgewerkt worden. Een aantal mensen heeft zin in een GPS-wandeltocht, maar als je niet van wandelen houdt, wat lijkt je dan wel leuk om te doen?

We hopen je woensdag in de chat te zien. Ook als je niet kunt komen, of het nog niet zeker weet, ben je welkom om mee te praten en/of te luisteren!

Groeten, Jeltje, bullfrosch en jodmie

RE: Meeting chat 23 juli 21.00 uur
Respuesta
26/07/08 20:25 en respuesta a Meeting.
Het was rustig in de chat, blijkbaar is het vakantietijd! Maar er zjin toch weer wat nieuwe aanmeldingen bijgekomen in de afgelopen tijd, kijk maar weer eens bij de gezichten van wie zeker komen.

We hebben de datum voor de volgende chat alvast vastgelegd: Woensdag 20 augustus, 21.00 uur. We hopen je dan te zien! :hello:

Groeten, bullfrosh, jeltje en jodmie.
archivos adjuntos: chatlog 23 juli.doc (27,2k)

RE: Meeting chat 23 juli 21.00 uur
Respuesta
22/08/08 20:12 en respuesta a Jeltje.
Hier is het verslag van de laatste chat voor de Meeting. Iedereen lijkt er veel zin in te hebben! Veel plannen om lekkers mee te nemen, wijn, vlaaien of gewoon wat te eten.

Er is nog plek, als je ook zin hebt om te komen. Stuur een berichtje naar Meeting en we geven je alle informatie meteen door!

Groeten, Jody, Jelga en Mischi
archivos adjuntos: chat_log_dutch 20 augustus.doc (67,5k)

Moderadores del foro: griddlers_team, elad, Ra100, chefmomster2, domi77, dreamtheater, elimaor, ElinaMaria, Jeltje, sslug, cosmictrombonis, raist.
Please read the Board-wide Policies before you start using this forum.