« Back to Personal Events and Stories

Suomalaisten oma miitti

Combination View Flat View Tree View
Threads [ Previous | Next ]
toggle
Suomalaisten oma miitti
Answer
2/23/14 11:09 PM
Hei rakkaat suomalaiset jöröjukkaset! Minua on aina kiinnostanut millaisia ihmisiä on siellä näyttöjen toisella puolella ratkomassa samoja griduja kuin minäkin. Kiinnostaisiko teitä tavata isommalla tai pienemmällä porukalla? Vaihtaa niksejä, puhua lempilaatijoista tai jostain ihan muusta. Se voi olla kahvihetki jossain huoltoasemalla tai mennään syömään jonnekin. Mielipiteitä,ajatuksia, löytyykö kiinnostusta tavata muita, joilla on samat "harrastukset".. Katsotaan mihin päästään ja näillä mennään.  Terveisin mango-mungo

RE: Suomalaisten oma miitti
Answer
2/23/14 11:09 PM as a reply to mango-mungo.
ps. Laittakaa sanaa kiertään.

Answer
2/24/14 2:48 PM as a reply to mango-mungo.
Ihan kiva ajatus. Epäilen kuitenkin, ettei täällä kovinkaan moni ilmoittaudu. Olen saanut sellaisen käsityksen, jotta aika ´hiljaista´ porukkaa tää Griddler yhteisö. Hauskaa kuiteskin et edes joku aukaisee suunsa.
Mulle nää griddlerit on sellaista ajanvietettä, joita ratkon joutoaikoina. Matsit on sitten jo  asia erikseen. Monta kertaan oon huomannut, ettei itsellä nopeus riitä ja älli ei kulje...

Answer
2/25/14 1:13 AM as a reply to Platinum.
Eihän sitä tiedä ellei yritä emoticon Uskon, että ihmiset on kiinnostuneita, tarvitaan vaan kaksi ihmistä niin saadaan miitti aikaan.

Answer
3/17/14 5:14 PM as a reply to mango-mungo.
Eipä siihen paljon tarvi älliä eikä nopeutta, että tähän jää koukkuun (esim. meikäläinen).  Ja kaikki muutkin jääny kenelle tästä kertonu, eli kyllä kiinnostuneita on varmasti. Eikä miitti tosiaan tarvi kun 2, mutta ihme jos muut ei oo kiinnostunu keskusteleen aiheesta vaikka hiljasta porukkaa ollankin.

Answer
3/21/14 1:09 AM as a reply to blacktears.
Ruvetaanko lyömään lukkoon ensimmäistä miittiä? Koska ja missä? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Answer
4/4/14 8:54 PM as a reply to mango-mungo.
Seuraava miitti on Ideaparkissa vappuaattona klo.16.35. Ei olla liian myöhään niin päästään viettään työläistenjuhlaa emoticon.

Kiitos blacktears ensimmäisestä miitistä. 

Forum Moderators: griddlers_team, elad, Ra100, chefmomster2, domi77, dreamtheater, elimaor, ElinaMaria, Jeltje, sslug, cosmictrombonis, raist.
Please read the Board-wide Policies before you start using this forum.