Toggle
Re: Triddlers
Svar
2003-06-21 18:46 som svar till ekie weedage.
>ik vind het leuke puzzels, alleen voor het oplossen is het, voor mensen die wat moeite hebben met het onderscheiden van kleuren, toch moeilijk om ze op te lossen omdat je bij deze puzzels anders dan bij griddlers niet de nummers tussen de lijntjes aan klikt voor de kleur maar deze boven in de balk moet selecteren, kan dezelfde formule als bij griddlers hier niet voorgebruikt worden??
>
>ekie

Antwoord in Nederlands
Triddlers zal niet als Griddlers worden, vanwege de java problemen die mensen hebben. Maar Triddlers zal veel beter worden in de toekomst.
p.s. Dit antwoord heb ik vertaald in opdracht van Hagit.
0 (0 Röster)

Triddlers
Svar
2003-06-23 11:05
ik vind het leuke puzzels, alleen voor het oplossen is het, voor mensen die wat moeite hebben met het onderscheiden van kleuren, toch moeilijk om ze op te lossen omdat je bij deze puzzels anders dan bij griddlers niet de nummers tussen de lijntjes aan klikt voor de kleur maar deze boven in de balk moet selecteren, kan dezelfde formule als bij griddlers hier niet voorgebruikt worden??

ekie
0 (0 Röster)

Re: Triddlers
Svar
2003-06-23 11:05 som svar till ekie weedage.
Ja mee eens, I agree with that

Silver

>ik vind het leuke puzzels, alleen voor het oplossen is het, voor mensen die wat moeite hebben met het onderscheiden van kleuren, toch moeilijk om ze op te lossen omdat je bij deze puzzels anders dan bij griddlers niet de nummers tussen de lijntjes aan klikt voor de kleur maar deze boven in de balk moet selecteren, kan dezelfde formule als bij griddlers hier niet voorgebruikt worden??
>
>ekie
0 (0 Röster)

Forummoderatorer: griddlers_team, elad, Ra100, chefmomster2, domi77, dreamtheater, elimaor, ElinaMaria, Jeltje, sslug, cosmictrombonis, raist.
Please read the Board-wide Policies before you start using this forum.